logo
Social Links
Professioneel netwerken | Netwerken met behulp van een goedwerkende website
16037
post-template-default,single,single-post,postid-16037,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Netwerken met behulp van een goedwerkende website

Het opstarten van een eigen bedrijf of het onderhouden van een succesvol bedrijf kan lastig zijn. Hoe tref ik de juiste klanten? Hoe spoor ik geïnteresseerden aan om een bestelling te plaatsen of hoe wek ik juist de interesse van twijfelende klanten? Het antwoord op deze vragen kan grote invloed hebben op het succes van het betreffende bedrijf. 

Tegenwoordig is lang niet meer zo lastig om personen of mogelijke geïnteresseerden te benaderen. Het internet biedt bedrijven de mogelijkheid om op diverse manieren de aangeboden dienst of het aangeboden product te introduceren. Maar welke vorm van reclame maken is effectief?

Invloed van een website

Er hebben de afgelopen jaren diverse onderzoeken plaatsgevonden, waar onder meer het nut van een website werd onderzocht. 

Een website is simpelweg een online visitekaartje van een organisatie. Daarbij is het een gemakkelijke manier om professionaliteit uit te stralen naar de klanten, waardoor het beeld die de klanten vormen van de betreffende organisatie positief is. Zo blijkt uit onderzoek dat ruim 90% van de (potentiële) klanten vooraf de website boeken, zodra ze iets over een bedrijf, product of dienst horen. Op zo’n moment is het belangrijk om een goede indruk achter te laten.

In samenwerking met een front-end developer wordt je verzekerd van een goede indruk. De specialist zal werken aan het uiterlijk van de website, zodat de interesse van klanten gewekt zal worden. 

Om klanten volledig te overtuigen van de professionaliteit is het ook mogelijk om te werken met een back end ontwikkelaar. Dit persoon zal zich richten op de achterzijde van de website, waaronder de snelheid. 

Radio voor interesse

Gek genoeg blijft het Nederlandse volk trouw aan de radio. Nog vrijwel dagelijks worden Nederlanders geconfronteerd met de enthousiaste radiodeejays: in de winkel, tijdens een autorit of zelfs op de werkvloer. Met dit gegeven is gebleken dat de radio als één van de meest invloedrijke reclamemanieren beschouwd kan worden. Onbewust zal iedereen de gesproken woorden op de radio meekrijgen, waarbij een interessante reclame kan leiden tot interesse bij een mogelijke (potentiële) klant. 

No Comments

Post A Comment